Σχολιασμός Θεμάτων:
Τα θέματα των αρχαίων απευθύνονται σε καλά προετοιμασμένους μαθητές. Οι εκφωνήσεις ήταν διατυπωμένες με ακρίβεια και σαφήνεια.
Συγκεκριμένα το διδαγμένο κείμενο προέρχεται από την Πολιτεία του Πλάτωνα και αποτελεί μια από τις καινούριες ενότητες που προστέθηκαν στην ύλη. Συνεπώς ήταν κάπως αναμενόμενη. Οι ερμηνευτικές ασκήσεις αφορούν ουσιώδη σημεία του κειμένου αναφοράς, τα οποία σχολιάζονται στο φάκελο υλικού, απαιτούσαν, όμως, για την απάντησή τους καλή διαχείριση του χρόνου από τους μαθητές.
Το Διδαγμένο κείμενο πραγματεύεται την άποψη του Πλάτωνα για το θέμα της Παιδείας, γι' αυτό επιλέχθηκε ως παράλληλο ένα απόσπασμα από έργο του Παπανούτσου, στο οποίο καταγράφονται οι απόψεις του Δελμούζου για τους στόχους και το περιεχόμενο της παιδείας. Οι μαθητές έπρεπε να εντοπίσουν δύο ομοιότητες ανάμεσα στις απόψεις των συγγραφέων.
Το Αδίδακτο κείμενο προέρχεται από το έργο "Πόροι" του Ξενοφώντα και χαρακτηρίζεται βατό και μέτριας δυσκολίας.
Η μετάφραση αφορούσε ένα μικρό απόσπασμα, χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις. Η ερμηνευτική ερώτηση ήταν διατυπωμένη με σαφήνεια. Οι γραμματικές και συντακτικές παρατηρήσεις ήταν αναμενόμενες και προσιτές, εφόσον αφουρούσαν βασικά γραμματικά και συντακικά φαινόμενα. Παρατηρείται, τέλος, απουσία μετασχηματιστικών ασκήσεων, γεγονός που ίσως να οφείλεται στην πρώιμη διακοπή των σχολικών μαθημάτων.
Αξιολόγηση θεμάτων: Ζαχαριουδάκη Ελένη,Σαμιωτάκη Αντιγόνη,Φανουράκη Χαρούλα. Εκπαιδευτική Ομάδα Τομέα Φιλολογίας: Ζαχαριουδάκη Ελένη Κυδωνάκη Μαριρένα Σαμιωτάκη Αντιγόνη Τζωρτζάκη Ελένη Φανουράκη Χαρούλα Δείτε τις εκφωνήσεις των θεμάτων εδώ.