Σε γενικές γραμμές τα θέματα μπορούν να χαρακτηριστούν προσπελάσιμα από τους καλά προετοιμασμένους μαθητές
.Το θέμα Α1(ορισμοί) και το Α2 (ερώτηση κλειστού τύπου (Σωστό-Λάθος) είναι βατά και ξεκάθαρα διατυπωμένα.
Το θέμα Β1 (α,β) χρήζει ιδιάιτερης προσοχής, καθώς απαιτεί συνδυασμό γνώσεων από τρία διαφορετικά κεφάλαια (Α-Β-Γ).
Το θέμα Β2 (ερώτηση ανάπτυξης) ήταν σαφές και αναμενόμενο.
Το θέμα Γ1 κρίνεται βατό,καθώς δεν υποκρύπτει "παγίδες" ούτε στη διατύπωση, ούτε στην επιλογή της ιστορικής γνώσης και των πληροφοριών των παραθεμάτων. Η καθαρεύουσα του κειμένου Α είναι εύληπτη.
Το θέμα Δ1 κρίνεται απαιτητικό, εφόσον προϋποθέτει συνδυασμό ιστορικής γνώσης από δύο διαφορετικά κεφάλαια (Α,Β). Βέβαια, οι πληροφορίες των παραθεμάτων παραπέμπυν στην κατάλληλη ιστορική γνώση. Όμως χρειάζεται η κριτική ικανότητα του μαθητή για να συνδυάσει σωστά την ιστορική γνώση, τις πληροφορίες του πίνακα και των ιστορικών παραθεμάτων.
Δείτε τις εκφωνήσεις των θεμάτων εδώ. Αξιολόγηση θεμάτων: Ζαχαριουδάκη Ελένη, Φανουράκη Χαρούλα Εκπαιδευτική Ομάδα Τομέα Φιλολογίας: Ζαχαριουδάκη Ελένη Κυδωνάκη Μαριρένα Σαμιωτάκη Αντιγόνη Τζωρτζάκη Ελένη Φανουράκη Χαρούλα