parallax background
Μαθηματικά ΕΠΑΛ
Μαθηματικά Ι 2019 ΕΠΑΛ-Αξιολόγηση
8 Ιουνίου, 2019
Αρχαία Γ Λυκείου
Αρχαία Προσανατολισμού 2019-Αξιολόγηση
10 Ιουνίου, 2019

"Οι μαθηματικοί του Εκπαιδευτικού Ομίλου "Πράξη & Πρόοδος" αξιολογούν τα σημερινά θέματα των πανελλαδικών στο μάθημα των Μαθηματικών Προσανατολισμού."


Γενικό Σχόλιο:

Τα σημερινά θέματα (10.06.2019) στα Μαθηματικά Προσανατολισμού έχουν κλιμάκωση και απαιτούν συστηματική προετοιμασία. Η διατύπωση είναι σαφής και κατανοητή και τα θέματα καλύπτουν σχεδόν όλη την ύλη. Το θέμα Α, λόγω διαφορετικού τρόπου διατύπωσης σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια έχρηζε περισσότερης προσοχής, όμως οι ασκήσεις ήταν ευκολότερες σε σχέση με πέρυσι και ένας καλά προετοιμασμένος μαθητής μπορoύσε να ανταπεξέλθει με σχετική ευκολία στην πλειοψηφία τους. Σημεία αυξημένης δυσκολίας που απαιτούσαν ιδιαίτερη προσοχή τα ερωτήματα Γ3,Δ3 και Δ4.

Αναλυτικά:

Θέμα Α: Θεωρία με ρωτήσεις ανάπτυξης, απόδειξη, ερωτήσεις σωστού-λάθους και πολλαπλών επιλογών. Για πρώτη φορά ζητήθηκε αιτιολόγηση στις ερωτήσεις σωστού-λάθους.

Θέμα Β: Αρκετά βατό θέμα στο σύνολό του.

Θέμα Γ: Αναμενόμενο θέμα με συνάρτηση πολλαπλού τύπου. Χρειάζεται προσοχή στο ερώτημα Γ3. Το Γ4 αφορούσε σε άσκηση ρυθμού μεταβολής.

Θέμα Δ: Συνδυαστικό θέμα με αυξημένη δυσκολία στα Δ3 και Δ4 ερωτήματα τα οποία ήταν ιδιάιτερα απαιτητικά.

Αξιολόγηση:

Δραγατσίκης Στέργιος, Καλαϊτζάκης Γιώργος, Μπαριτάκη Σοφία, Μυρτάκης Μιχάλης.

Εκπαιδευτική Ομάδα Τομέα Μαθηματικών:

Δραγατσίκησ Στέργιος

Καλαϊτζάκης Γιώργος

Μπαριτάκη Σοφία

Μυρτάκης Μιχάλης Δείτε τις εκφωνήσεις των θεμάτων εδώ.

parallax background

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: