Ποια είναι τα χαρακτηριστικά της ανθρώπινης μνήμης και πώς μπορώ να τα διευκολύνω για πιο αποδοτική μελέτη;
Πώς μπορώ να φτιάξω το πρόγραμμά μου ώστε να μελετώ αποδοτικότερα και πώς πρέπει να κατανέμω τη μελέτη μου την εβδομάδα ώστε να έχω καλύτερα αποτελέσματα σε ένα μάθημα;
Πώς πρέπει να δίνονται και να δουλεύονται οι εργασίες από τους μαθητές στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς;
Πώς μπορώ να αποφύγω σε ένα διαγώνισμα τα λάθη στις μαθηματικές πράξεις;
Πώς ο ύπνος μπορεί να επηρεάσει την απόδοσή μου στα μαθήματα;
...και άλλες πολλές ερωτήσεις γύρω από την καθημερινή μελέτη ενός μαθητή...
Ο Εκπαιδευτικός Όμιλος Πράξη και Πρόοδος στα πλαίσια του θεσμού «Ημέρες Προόδου» που έχει καθιερώσει από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του, διοργανώνει εκδήλωση με θέμα «Μαθαίνω πώς να μαθαίνω καλύτερα», το Σάββατο 17 Μαρτίου 2018 με προσκεκλημένο ομιλητή τον Γεώργιο Παναγιωτακόπουλο, Φυσικό και συγγραφέα σχολικών βοηθημάτων Φυσικής. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Πολύκεντρο Μοιρών στην πλατεία Δημαρχείου, στις Μοίρες, στις 6 το απόγευμα και είναι ανοικτή στο κοινό.
Μαθαίνω πως να μαθαίνω καλύτερα. (τρεις απλές πρακτικές για πιο αποδοτική μελέτη)
Η διάλεξη απευθύνεται: • στους μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου που δυσκολεύονται να μελετήσουν καθώς και σε αυτούς που θέλουν να ανεβάσουν την απόδοσή τους αλλάζοντας την καθημερινή πρακτική μελέτης τους, • στους μαθητές της τελευταίας τάξης του Λυκείου που θα δώσουν πανελλήνιες εξετάσεις και θα ήθελαν να διαβάζουν και να μαθαίνουν αποδοτικότερα, • στους καθηγητές όλων των ειδικοτήτων που ενδιαφέρονται να βοηθήσουν τους μαθητές τους να ξεπεράσουν τις δυσκολίες μάθησης που συναντούν, και • στους γονείς που ενδιαφέρονται να συμβουλέψουν σωστά τα παιδιά τους για το πώς πρέπει να μελετούν καθημερινά.
Η διάλεξη βασίζεται στα τελευταία συμπεράσματα της ακαδημαϊκής έρευνας για το πώς πρέπει να μελετούν οι μαθητές ώστε να μπορούν να κωδικοποιούν αποδοτικότερα και να ανακαλούν εύκολα από τη μνήμη τους δεδομένα, έννοιες, διαδικασίες και πρακτικές λύσης των προβλημάτων που συναντούν κατά τη διάρκεια της Γυμνασιακής και Λυκειακής τους πορείας. Θα αναφερθούν πρακτικές που μπορούν να ενσωματωθούν στην καθη¬με¬ρινή μελέτη του κάθε μαθητή, ενώ θα γίνει αναφορά στις δυσκολίες που θα συναντήσει ο μαθητής στην υλοποίηση των πρακτικών αυτών.