Κάθε χρόνο χιλιάδες υποψήφιοι διαγωνίζονται στις Πανελλαδικές Εξετάσεις για μια θέση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Αρκετοί από αυτούς, στοχεύοντας στα ιατρικά και παραϊατρικά επαγγέλματα επιλέγουν τη Θετική Κατεύθυνση. Ενδιαφερον στατιστικό στοιχείο είναι πως η πρώτη σε προτιμήσεις σχολή του μηχανογραφικού το 2017 ως 1η επιλογή ήταν η Ιατρική.
Η εισαγωγή σε αυτές τις σχολές δεν είναι εύκολη, αφού ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και οι διαθέσιμες θέσεις λίγες για τόσους υποψήφιους. Στις σχολές υψηλής ζήτησης ειδικά, οι βαθμολογίες των επιτυχόντων είναι ιδιαίτερα υψηλές. Πολλοί από τους επιτυχόντες είναι μαθητές Ιδιωτικών Σχολείων, στα οποία οι ώρες διδασκαλίας στα μαθήματα Προσανατολισμού είναι περισσότερες από όσο στα Δημόσια σχολεία.
Στη Θετική Κατευθυνση, οι υποψήφιοι εξετάζονται στην Έκθεση, τη Φυσική, τη Χημεία και τη Βιολογία Προσανατολισμού, «ξεκλειδώνοντας» το 3ο πεδίο που περιέχει τις Σχολές Υγείας. Ως μαθήματα βαρύτητας για το 3ο Επιστημονικό Πεδίο, υπολογίζονται η Βιολογία Προσανατολισμού (1,3) και η Χημεία (0,7). Ο βαθμός του υποψηφίου στη Βιολογία Προσανατολισμού καθορίζει σε πολύ μεγάλο βαθμό τα τελικά αποτελέσματα, αφού είναι το μάθημα με τον υψηλότερο συντελεστή βαρύτητας. Για να μεγιστοποιήσει το αποτέλεσμα ο υποψήφιος οφείλει να προετοιμαστεί κατάλληλα, έγκαιρα και μεθοδικά.
Ο Εκπαιδευτικός Όμιλος Πράξη και Πρόοδος, συνεργάζεται με επιλεγμένους καθηγητές ανά ειδικότητα, έμπειρους και ικανούς να προετοιμάσουν οποιονδήποτε υποψήφιο. Την προετοιμασία στο μάθημα της Βιολογίας αναλαμβάνει η Δρ. Κωστούλα Τρουλλινάκη, η οποία αποτελεί την ιδανική λύση για τον υποψήφιο των Ιατρικών σχολών και των υπόλοιπων σχολών Υγείας, αφού εργάζεται σε υψηλό επιπεδο, με οργάνωση και υπευθυνότητα, άριστο γνωστικό υπόβαθρο και αξιόλογο βιογραφικό. Έχει αγάπη για τη διδασκαλία και τα παιδιά, είναι έμπειρη και έχει να επιδείξει άριστα αποτελέσματα στην εκπαιδευτική της πορεία.
ΔΡ. ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΤΡΟΥΛΛΙΝΑΚΗ - ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Η Κωστούλα Τρουλλινάκη γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Καμηλάρι. Το 1998 εισήχθη στο τμήμα Βιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού (MSc) και διδακτορικού διπλώματος (PhD) του Διατμηματικού Προγράμματος Μοριακής Βιολογίας και Βιοϊατρικής των τμημάτων Βιολογίας και Ιατρικής του Πανεπιστημίου Κρήτης.
Εργάστηκε στο Ινστιτούτο Μοριακής Βιολογίας και Βιοτεχνολογίας (ΙΜΒΒ) στο Ηράκλειο για περίπου 7 χρόνια (Οκτώβριος 2002-Ιούλιος 2009) και στη συνέχεια μετακόμισε στη Γερμανία όπου και εργάστηκε ως μεταδιδακτορικός συνεργάτης στο Γερμανικό Ινστιτούτο για Νευροεκφυλιστικές Ασθένειες (DZNE) στη Βόννη. Κατά την διάρκεια της ερευνητικής της δραστηριότητας επικεντρώθηκε στη μελέτη των βασικών μηχανισμών του εκφυλισμού των νευρικών κυττάρων και των μηχανισμών γήρανσης. Τα αποτελέσματα της έρευνας της έχουν δημοσιευτεί σε έγκριτα διεθνή επιστημονικά περιοδικά και έχουν παρουσιαστεί σε μεγάλα ευρωπαϊκά και διεθνή συνέδρια. Επιπλέον, έχουν παρουσιαστεί κατά καιρούς σε διάφορα έντυπα μέσα ενημέρωσης. Έχει συνεισφέρει στην εκπαίδευση τόσο προπτυχιακών όσο και μεταπτυχιακών φοιτητών κατά την εκπόνηση των ερευνητικών τους εργασιών.
Τα τελευταία χρόνια ασχολείται με την προετοιμασία μαθητών λυκείου για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και δραστηριοποιείται κυρίως στην περιοχή των Μοιρών.
Τέλος, αποτελεί ενεργό μέλος της εθελοντικής ομάδας του Συλλόγου «Ηλιαχτίδα», που στηρίζει παιδιά με νεοπλασματικές νόσους και τις οικογένειες τους. Στο ελεύθερο της χρόνο ασχολείται με τη φωτογραφία και τα ταξίδια.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΗ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Ο Εκπαιδευτικός Όμιλος Πράξη και Πρόοδος, με στόχο να καλύψει τις ανάγκες κάθε ενός υποψηφίου ξεχωριστά και να θέσει στέρεες βάσεις ώστε να εκπληρωθούν τα όνειρα της εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σε σχολές 1ης προτίμησης, προτείνει και ξεκινά τμήματα προετοιμασίας για τις Πανελλαδικές για τους μαθητές που φοιτούν στη Β’ Λυκείου.
Γιατί από την Β΄Λυκείου;
Με λίγες επιπλέον ώρες την εβδομάδα, ο μαθητής μπαίνει από νωρίς στην πορεία της προετοιμασίας για τις πανελλαδικές εξετάσεις. Καλύπτει μέρος της ύλης, με καλύτερη εμπέδωση και περισσότερο ατομικό χρόνο στο μάθημα. Επιτυγχάνει την ολοκλήρωση της ύλης στη Γ’ Λυκείου νωρίτερα, με αποτέλεσμα η επανάληψη να είναι ποιοτικότερη.
Ποια είναι η πιθανότητα να συναγωνιστεί ένας μαθητής του Δημόσιου σχολείου τους αντίστοιχους μαθητές των ιδιωτικών σχολείων;
Είναι φανερό πως, ένας μαθητής που φοιτά στο δημόσιο σχολείο, αν δεν κάνει μια αντίστοιχη προετοιμασία, δε θα μπορέσει εύκολα να συναγωνιστεί τους μαθητές των ιδιωτικών σχολείων, ειδικά αν λάβουμε υπόψιν ότι σε πολλά από αυτά, στη Γ Λυκείου, το ωρολόγιο πρόγραμμα στα μαθήματα προσανατολισμού προβλέπει πολλαπλάσιες ώρες διδασκαλίας σε σχέση με τα Δημόσια σχολεία.
Αναπόφευκτα λοιπόν οι μαθητές των Δημόσιων σχολείων βρίσκονται σε μειονεκτική θέση έναντι των μαθητών των ιδιωτικών σχολείων, ιδιαίτερα για την εισαγωγή τους στις υψηλόβαθμες σχολές.
Μπορώ με μία καλή προετοιμασία στη Γ΄Λυκείου να προετοιμαστώ κατάλληλα για τις Πανελλαδικές εξετάσεις;
Ακούγεται πολύ συχνά τελευταία από γονείς και μαθητές ότι με μια καλή προετοιμασία στη Γ’ Λυκείου θα προλάβουν άνετα να προετοιμαστούν κατάλληλα και να πετύχουν στη σχολή της αρεσκείας τους. Δεν μπορούν να φανταστούν την τεράστια διαφορά που μπορεί να έχουν οι βαθμολογίες του σχολείου από τις βαθμολογίες των πανελλαδικών εξετάσεων. Στο 90% των περιπτώσεων οι μαθητές δεν μπορούν, δεν προλαβαίνουν να προετοιμαστούν μέσα σε ένα μόνο χρόνο. Επιπροσθέτως, τα θέματα των πανελληνίων τα τελευταία έτη, δείχνουν πως οι απαιτούμενες γνώσεις δεν περιορίζονται σε αυτές της τελευταίας τάξης, αλλά και όλων των προηγούμενων τάξεων, αυξάνοντας τον απαιτούμενο χρόνο προετοιμασίας.
Συμπερασματικά, για να υπάρξει επιτυχία στις εξετάσεις είναι απαραίτητη προϋπόθεση η ΕΓΚΑΙΡΗ, ΣΩΣΤΗ, ΥΠΕΥΘΥΝΗ και ΜΕΘΟΔΙΚΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ.
Επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στα 2892023700 / 6936162462, στείλτε μας mail στο info@praksi.edu.gr ή επισκεφθείτε μας (25ης Μαρτίου 271) για να μας γνωρίσετε, να ενημερωθείτε πλήρως ή/και να κρατήσετε θέση στα τμήματα προετοιμασίας.