Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ήταν η τελευταία ημέρα του συνεδρίου, αν και λόγω ειδικών συνθηκών έπρεπε να είναι μικρότερη σε διάρκεια αλλά και περιεχόμενο. Η εισήγηση του Δρ. Γιάννη Καραγιαννάκη αποζημίωσε και με το παραπάνω τους συνέδρους που την παρακολούθησαν.
Αρκετοί Μαθηματικοί, από διαφορετικά μέρη της Ελλάδας, ταξίδεψαν στα Χανιά για να παραβρεθούν στο πιο σημαντικό συνέδριο Μαθηματικών για το 2016 στην Ελλάδα. Για να διευκολυνθεί η επιστροφή τους, οι διοργανωτές διαμόρφωσαν το πρόγραμμα της τελευταίας ημέρας έτσι ώστε να έχει μικρότερη διάρκεια. Όλες οι εισηγήσεις είχαν -όπως ήταν αναμενόμενο- μεγάλο ενδιαφερον, με το εργαστήριο του Δρ. Γιάννη Καραγιαννάκη να τραβάει περισσότερο τα βλέμματα των συνέδρων. (Στο τέλος της ανάρτησης ακολουθεί ένα σύντομο βιογραφικό του εισηγητή) Το θέμα του εργαστηρίου ήταν «Στρατηγικές αντιμετώπισης δυσκολιών στα Μαθηματικά: από τη θεωρία στην πράξη» και πραγματεύτηκε τον τρόπο που γίνεται η σωστή αξιολόγηση ενός μαθητή για μαθησιακές δυσκολίες, τους τύπους αυτών αλλά και τον κατάλληλο τρόπο παρέμβασης, με αρκετά χρήσιμα παραδείγματα διδακτικών προσεγγίσεων. Σημαντικά ήταν τα σημεία στα οποία ο κ. Καραγιαννάκης επεσήμανε τη διαφορετική θεώρηση που επικρατεί στην Ελλάδα για τους μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες αλλά και την αντιμετώπισή τους, η οποία είναι αρκετά χρόνια πίσω σε σχέση με άλλες χώρες. Άλλωστε, έχει κατατεθεί σχετικό υπόμνημα στο Υπουργείο, με προτάσεις βελτίωσης. Στο τέλος της 3ης ημέρας, δόθηκαν οι βεβαιώσεις παρακολούθησης στους συνέδρους και όλοι γεμάτοι ικανοποίηση, ανανεώσαμε το ραντεβού μας για το επόμενο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΕΜΕ, το οποίο θα διεξαχθεί στη Λευκάδα. ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ Δρ. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΑΚΗ ΙΩΑΝΝΗ Ο Ιωάννης Καραγιαννάκης είναι μέλος του Κέντρου Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας & Εκπαίδευσης του Εθνικού & Καποδιστριακό Πανεπιστημίου Αθηνών. Το ερευνητικό του ενδιαφέρον εδράζεται στο χώρο των Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά (ΜΔΜ): διερεύνηση του είδους (ειδικού ή γενικού γνωστικού τομέα) των δυσκολιών στα Μαθηματικά και ανάπτυξη επιστημονικά τεκμηριωμένων στρατηγικών παρέμβασης για μαθητές 8-18 ετών. Έχει λάβει και λαμβάνει μέρος σε ερευνητικά ευρωπαϊκά προγράμματα με αντικείμενο τις Μαθησιακές Δυσκολίες: DYSSpeLD (2010-2012), EUPALT (2011 – 2013) και EUSpLD (2014-2017). Έχει πολυετή εμπειρία σχετικά με τις ΜΔΜ στους τομείς: εξατομικευμένη αξιολόγηση και παρέμβαση, διεξαγωγή προγραμμάτων εκπαίδευσης και εποπτείας εκπαιδευτικών στα πλαίσια της συνεργασίας του με εθνικά και διεθνή εκπαιδευτικά ιδρύματα. Έχει παρουσιάσει τη δουλειά του σε πλήθος εθνικών καθώς και διεθνών συνεδρίων σε αρκετά εκ των οποίων ως προσκεκλημένος ομιλητής. Είναι επιστημονικός υπεύθυνος του τομέα των Μαθηματικών του πρότυπου σχολείου για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες Eureka Leuven του Βελγίου. Είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου και συντονιστής της ακαδημαϊκής επιτροπής του European Dyslexia Association. Εκπαίδευση: Διδακτορικός τίτλος // Τομέας Ειδικής Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας, ΠΤΔΕ // Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών 2010 - 2014 Professional Certification Program // “Differentiating Instruction and Team Teaching in Mathematics” // Graduate School of Education // Harvard University, USA 2009 Μεταπτυχιακός τίτλος // Τομέας Διδακτικής των Μαθηματικών, Τμήμα Μαθηματικών // Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών 2003 - 2006 Πτυχίο Μαθηματικών // Τμήμα Μαθηματικών // Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης 1997 - 2002